Subject: Kooskõlastamise/heakskiitmise dokument on registreeritud numbriga 48110
From: "Register.Muinas.ee" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 12:19:18 +0200

Lugupeetud Siseministeerium!

Teie esitatud dokument on registreeritud numbriga 48110 
<https://register.muinas.ee/citizen.php?menuID=approval&action=view&id=11632> 
.

Esitatud dokumendi andmed:
Liik: Muinsuskaitselise järelevalve või tööde aruanne.
Mälestis: 14005 Narva Aleksandri kirik, 1881-1884
Pealkiri: Narva Aleksandri kiriku kuppelsaali konserveerimine. 
Muinsuskaitselise järelevalve aruanne.
Koostaja: Trekolen OÜ (Meelis Kärvet)
Kooskõlastuse saaja: Trekolen OÜ (Meelis Kärvet)

Menetlustoimingute tegemine sõltub dokumendi sisust, mida ei ole hetkel 
kontrollitud. Edasistest tegevustest teavitatakse Teid e-posti teel. 
Kultuurimälestiste registrisse (register.muinas.ee) kodanikuna sisse logides 
on Teil võimalik vaadata esitatud dokumenti ja jälgida menetlusseisu.

Lugupidamisega
Muinsuskaitseamet
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---------------------------------- 
See e-kiri on registri automaatteavitus. Palume sellele kirjale mitte 
vastata.